نی نی جون

ای کاش در دنیایی دیگر بیشتر کودکی میکردیم . . .

نی نی جون

ای کاش در دنیایی دیگر بیشتر کودکی میکردیم . . .

تقدیم به پاپاومامی ها

 

              

 

                پاپا و مامی ها دوستتون دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

5.308641931734.40544039503سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

سلام خوفی؟ممنون که اومدید
با نی نی جون لینک کن

گل چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ق.ظ http://zibayiha.mihanblog.com

سیلامممممممم نی نی جون خودم خوبی فدات شم چی شده منو که فراموش نکردی پس چرا پیشم نمیای بوووووووووووووووس دوست دالم بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک
شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک
آسمان آبی و ابر سفید
برگهای سبز بید
عطر نرگس , رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک می رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار

سلام عقشم سال نو مبالک
نه عزیزم تورو فراموش کنم اصلا ابدا
منم دوست دارم جوجو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد