نی نی جون

ای کاش در دنیایی دیگر بیشتر کودکی میکردیم . . .

نی نی جون

ای کاش در دنیایی دیگر بیشتر کودکی میکردیم . . .

علوسک

علوسکی که مامانی جونم با دستای خوگشلش بلام دوخته بود

علوسکی که کنالم شب را با من صبح میکلد.صبحها به 

ذوق علوسکم چشمام و باز میکلدم . و علوسکم و

بغل میکلدم .میلفتم پیش دوستم ... 

اونم امسش نی نی بود.


آه که........

زمان عروسک بچگیم را از من گرفت.

وبجایش آدمهایی با قلبهای سنگ  به من داد 


نظرات 3 + ارسال نظر
گل پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://zibayiha.mihanblog.com

سیلام میسى که منو لینک کلدى من هم شمارو با اسم نى نى جون لینک کردم وایییییى چقدر مهربونى تو خوراکى هاتو هم بهم میدى قلبونت بلم بووووووووووس

سلام جیجلم من خوفم.آله خولاکیهام و بهت میدم
به شلطی که تو از خولاکیات بهم بدی باشه دوست نی نی جونم

گل پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://zibayiha.mihanblog.com

من هم علوسک دالم هنوز هم دالم یکى هم نیست ده تا بیشتر نشمولدم یکیشو میدم به تو بزولگه خوشمله رو میدم بهت


میخااااااااااامممممممممممممممم
همه ییییییییییییییییییییییی علوسکات و بده به من
تا ۲تا بوبوستتتتتتت کنم

محمد پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://migam.blogsky.com

واقعا ای کاش تو همون دوران کودکی میموندیمو با ماشین اسباب بازیمون قان قان بازی میکردیم و با عروسکامون خاله بازی . نه اینکه به روزی برسیم که باهامون به عنوان عروسک , خاله بازی کنن . . .

قلبونت بلم من من الااااااانممممممممممم با علوسکااااامممم میخوااااااافمممممممممممم
تو هههههههمممممم با قان قانیات بخواففففففف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد