نی نی جون

ای کاش در دنیایی دیگر بیشتر کودکی میکردیم . . .

نی نی جون

ای کاش در دنیایی دیگر بیشتر کودکی میکردیم . . .

افسوس

نی نی وقتی گریه میکنه با یه پستونک ساکت میشه

ولی آدم بزرگا  وقتی گریه میکنند فقط با تنهایی و یه کم همدردی با دیگران 

کمی آروم میشند و جای زخمی که توی دل دارند فراموش نمیشه و جاش میمونه تا 

وقت مرگ 

من آرزو دارم که فقط زمزمه ی لا لا یی مادرم و توی گوشم بشنوم ولی افسوس  که مادرمم

اون لا لایی رو فراموش کرده و به جاش نصیحت کردن را توی گوشم زمزمه میکنه


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://migam.blogsky.com

خیلی قشنگ بود . ای کاش منم نی نی بودم تا با یه پستونک آروم میشدم .

الهی فدات بشم من حرف دلم نوشتم راستش بلد نیستم مثل تو قشنگ بنویسم نی نی دوستتون داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد